23 November 2010

Samhället ringer "vad är du?", "vuxen", och så är man inte det egentligen ;;;;;;pppPPpp

Jag är en vuxen människa. Det är Snäckan med. Snäckan och Musslan, vuxna människor. Såhär talar vuxna människor med varandra:

[Snäckan] 21:35
jag vet vad du kan sjunga när Mr X ska äntra dig

[Musslan] 22:01
tell me!

[Snäckan] 22:01
jo du skall sjunga: "jag har öppnat mussleporten, så att du kan komma in!!!!!"

[Musslan] 22:02
haha, älskar att du suttit och tänkt på detta!

[Snäckan] 22:02
ja det har jag :) :)

vill du eller inte, kan du även sjunga "I wont let the man go down on me" (med den här melodin)
men det avgör ju hur du känner just då

[Musslan] 22:03

haha, men den är ju din låt ju

[Snäckan] 22:03
ja iofs
passar bättre med min livsfilosofi

men för att komma tillbaka till mussleporten; den har ju varit stängd ett tag men nu ska den öppnas och där ska han finna den finaste pärlan alltså

[Musslan] 22:06
haha, guuuud.

[Snäckan] 22:06
:D :D

Japp, vuxna människor. Älskar att vara vuxen. Man får äta godis till frukost, middag och lunch, men annars är allt som vanligt.

No comments:

Post a Comment